Visspeciaalzaak Baarssen

Na een flinke verbouwing opende visspeciaalzaak Baarssen in juni 2024 haar gloednieuwe zaak in winkelcentrum Maxis in Muiden. Een moderne zaak vraagt uiteraard om een modern afrekensysteem! Barend Baarssen vroeg NKC Afrekensystemen om voor zijn zaak wederom een oplossing van Unitouch te verzorgen, bestaande uit een touchscreen kassa, gekoppelde pinapparaten, bonnenprinter, bestelzuil, oproepsysteem, nummerschermen, digitale weegschaal en uiteraard alle sturingsinformatie in Backoffice Cloud.

Dankzij de digitale weegschaal kunnen medewerkers nauwkeurig het gewicht en de prijs van producten bepalen. Gasten kunnen gemakkelijk online bestellen of via de bestelzuil. De bestelzuil doet passende bijverkoop suggesties en maakt het gasten gemakkelijk om een bestelling te plaatsen en uit te breiden. Daarnaast wordt een bestelling sneller verwerkt; er is namelijk geen medewerker nodig om de bestelling op te nemen en door te geven aan de keuken.

Wanneer het heerlijke visgerecht klaar is om af te halen, wordt dit getoond op het overzichtelijke nummerscherm. Eten gasten hun bestelling op in de zaak, dan worden zij via het oproepsysteem erop geattendeerd dat hun visgerecht opgehaald kan worden.

Een afrekensysteem op maat voor Visspeciaalzaak Baarssen
  • Unitouch touchscreen kassa’s
  • Pinapparaten
  • Bonnenprinter
  • Kiosk / bestelzuil
  • Oproepsysteem
  • Nummerschermen
  • Digitale weegschaal
  • Backoffice Cloud

"NKC komt altijd met moderne oplossingen"

NKC, Afrekensystemen, Visspeciaalzaak, Baarssen, Weegschaal, Urk, Zwolle
NKC, Afrekensystemen, Visspeciaalzaak, Baarssen, Bestelzuil, Urk, Zwolle
NKC, Afrekensystemen, Visspeciaalzaak, Baarssen, Schermen, Urk, Zwolle