Als klant bij NKC Afrekensystemen heeft u altijd direct contact met een van onze collega’s. Heeft u bijvoorbeeld een storing? Dan zorgen wij er persoonlijk voor dat het zo snel mogelijk opgelost wordt. Onze technische medewerkers van de serviceafdeling zijn altijd bereikbaar, en weten wat er speelt binnen uw bedrijf. Via een telefonisch en/of digitaal gesprek kunnen we eventuele problemen snel en nauwkeurig oplossen.

 

Waarom kiezen voor NKC Afrekensystemen?

  • U zoekt het best passende afrekensysteem voor uw bedrijf.
  • U werkt met specialisten, met al ruim 40 jaar ervaring.
  • U profiteert van goede begeleiding en snelle levering.
  • U heeft direct contact met onze eigen technische dienst.
  • U krijgt support op afstand via internet of telefoon, wat tijd en kosten bespaart.

 

 

In combinatie met het Unitouch afrekensysteem kan er een “All-in” overeenkomst worden afgesloten. Met deze overeenkomst bent u verzekerd van vakkundig onderhoud zodat u daar geen omkijken naar heeft en worden hoge onkosten uitgesloten. De komende jaren werkt u zorgeloos met het systeem en profiteert u van onze uitstekende service.

 

Met de “All-in” overeenkomst heeft u recht op:

  • 5 jaar lang 100% garantie op hardware en software
  • Avond en weekendservice
  • Gratis reparatie bij eventuele storing, inclusief onderdelen
  • Gratis voorrijkosten
  • Arbeidsloon van de technische dienst
  • Aanpassingen aan het kassasysteem via Edge -of VPN-router
  • Kassa wijzigingen aan het kassasysteem via Edge- of VPN-router
  • Telefonische en online support

Hulp nodig? Wij kijken graag even met u mee!

Download teamviewer